Dreams you are scared of.


[Bild: we
♥it]

Jag sa ju att jag skulle berätta om en läskig dröm tidigare idag. Egentligen är det inte riktigt en dröm, utan snarare uppvaknandet. Jag har varit med om det en gång förut, vilket gör den obehagligare. Men alla fall, åter till drömmen/uppvaknandet. Jag minns inte att jag drömmer något speciellt innan, bara att jag sätter mig upp i sängen, ser en person vara påväg upp i sängen över mig, jag skriker, blundar och slår med armen, tittar igen och personen är borta.. Det är så verkligt, vilket gör det så fruktansvärt obehagligt. Det känns inte som jag drömmer. Stackars Johan vaknade av mitt skrik och fick min arm rakt på sig när han satte sig upp för att hålla om mig.. Jag ryser fortfarande av tanken att behöva sova, jag vill inte vara med om det igen. Första gången det hände gick bara personen mot mig, nu är han påväg upp i sängen.. usch..

vad tror ni det betyder?
jag måste kolla upp det..

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0