Tidsinställt: It's time to shine.

Hallå!

Jag hade ju tänkt börja träna, springa och gå. 10 000 steg om dagen. Hur gick det med det? Dåligt (!!!).

Men nu får det *** vara nog, nu KÖR vi igen, eller JAG! Haha! Idag blir det att införskaffa en ny stegräknare, eller alla fall batterier till den gamla om jag nu lyckas hitta den.

Sen är det slut på godis och läsk, nu är det vatten och morötter som gäller!! ALL IN helt enkelt. Jag måste få bort mitt godissug igen, jag lyckades en bra bit på vägen i början av våren, men så kom stressen tillbaka och godiset såg plötsligt väldigt smarrigt ut. Men nu är det ändring på det! I sommar blir det dock bara promenader och någon springtur i veckan, sen får jag ta tag i träningen ordentligt i höst. Så alla fall, nu kör vi ett "tränings"inlägg om dagen. Vad tycker ni om det? Lite motivation är ju alltid bra. :)

[Vill du ha fler läsare på bloggen? KLICKA HÄR]


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0