Året var 2010 - Mars & April


MARS
- I mars var jag inredningsjuk. Jag köpte en ny ring. Det blev enormt mycket pluggande. Tjejerna och Jag drog på en road trip över norra gotland för att visa Susan. Jag solade för första gången den våren/sommarn. Det dansades på borden.


 


April
- & så blev det påsk! Jag hittade äntligen ett par converse med låg sula. Syster kom hem över påsk och det firades med en fika. Jag trotsade kylan och bar skjorts för första gången det året. Jag besökte slite, åt laxpaj och firade min pappas födelsedag. Vi hade spelkväll & drack tequila, enormt trevligt men tyvärr slutade det med en cykeltur som gav mig en enormt stuckning på ena foten och fick hoppa på kryckor i två veckor. Månaden avslutades med att fira min bror när han fyllde 19 år.

Maj & Juni kommer under dagen :)


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0