My day.

Vilken dag. Först försov jag mig och fick småspringa till skolan till en lektion som just nu inte alls ger ett skit förutom massa skitprata om vad som egentligen är verklighet och vad som egentligen är sant. Vår lärare menar på att det bara är tråkiga grejer som är sant. t.ex. Idag regnar det eller så regnar det inte. Och vem har egentligen sagt att istiden fanns. osv.. I morgon är det alla fall dags för ett uppsatsseminarium, hoppas att man kan få hjälp med en problemformulering av sin handledare. Nu skall jag lägga mig och sova lite.

Bjuder på en bild ifrån Tyras blogg. Hon är i Thailand och jag har börjat räkna ner tills jag åker nu.. 6 veckor och 4 dagar.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0