Året 2010 Januari & Februari


Januari - Vi firar in det nya året hemma hos oss med god mat och champange. Jag avladde två nyårslöften även till detta år: Träna & skära ner på godis. Det gick så himla bra att det blev samma löften i år igen. HAHA. Jag gjorde om i hallen, satte upp en spegel och massa tavlor. Jag körde mina outfitbilder i duntofflor och köpte nya sommarskor. Finaste Jenka & Jag drack varmchokald ur rosa vinglas på strandpromenaden mitt i all snö. Varit dåligt föredöme för små barn genom att gå i tygskor mitt i vintern, fy skäms. Jag fick VG på MFS-tentan. Jesper fyllde 13 år.

Månadens låt:
Taylor Swift - You belong to me.




FebruariVi hade världens galnaste tjejkväll! Jag blev kär i en lägenhet på 300 kvm i Brooklyn. Min älskade syster blev 22 år. Jag fick jobb. Älsklingen fyllde 27 år och vi firade 3 år tillsammans. Susan fyllde år och det firades självklart med en rejäl fest med samtal som i amerikansk tv endast skulle låta "Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip". Men med helt underbara vänner är det sjukt roliga diskussioner.

Månadens artist:
Toby Mac



Mars & April kommer i morgon!


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0