Är det fredag idag? nej, torsdag var det jaa. Vilken tur, en extra dag denna vecka. =P


God Morgon! Ni skulle förmodligen skratta åt mig om ni såg mig nu! Jag sitter och plugga och framför mig har jag två datorer, böcker både i knät, på bordet och stolen och sedan så ligger det papper överallt (bilden ovan är gammal, men det är typ den x100).. HAHA.. Men så är det när man måste vara duktigt att plugga. Idag är det pluggdag + tvättdag.. Tur att jag inte skall jobba ikväll så jag har tid att läsa vad som känns som en 100 sidig artikel på engelska.. Men det skall nog gå bra..

Vad hittar ni på denna soliga dag? :)


Kommentarer
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {anorexia nervosa}

gaalet fin blogg och du är verkligen yber söt!



det låter inge vidare kul det där du ska sysselsätta dig med idag inte. Men själv har jag verkligen inga planer alls! :(



Hade tills det blev avlust. tråkigt nog, men ska iaf nog äta någon god middag tror jag och kanske äta lite snax. "Fusk start på Helgen" ;)

2011-02-24 @ 15:05:53
URL: http://marslammet.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0