Frukost.


God Morgon! Bara 7,5 timme kvar sen är det helg. Japp det stämmer, jag är ledig i morgon!
Beger mig av på äventyr i morgonbitti. :) Idag har jag dock MASSOR att göra, hoppas jag hinner allt!



Update: AHH, vad jag blir tokig på alla JÄVLA pensionärskärringar som står och väntar på sin jävla buss och vägrar flytta sig när man kommer på cykel. Och sen när man får stanna och vänta på att bilarna skall köra förbi så man själv kan komma förbi så tittar de på en och säger " Det här är ingen cykelbana lilla vän" så har man bara lust att skrika åt dem "DET ÄR DET VISST DET JÄVLA KÄRRING". och idag fick jag nog kan jag säga, varje morgon i flera veckor har de stått där och vägrat flyttat på sig när man kommit och plingat och när kärringen sa så idag fick jag nog och hon fick till svar "Lär dig läsa skyltar". För ja, precis bredvid henne på gång/cykelbanan som hon tror är en trottoar, sitter en skylt, gång/cykelbana. Där fick hon! Hoppas hon åker hem nu, annars cyklar jag faan på henne i morgon om hon inte flyttar sig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin frukost! :D

sv: Toppen, lycka till! :D

2011-08-04 @ 09:44:23
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se/
Postat av: Lisse

Kör över henne!!! Hatar oxå såna jävla kärringar som inte fattar att det är gång OCH cykelbana!

2011-08-04 @ 21:55:02

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0