With passion for shoes.


Folk som känner mig vet att jag ÄLSKAR skor. Jag har dock ett problem, jag har 1 cm för stora fötter. Vilken hit va?! Skoberoende men kan inte ha skorna. Jag har dock funderat och funderat, varför envisas man med att bara göra skor till 41? Visst DinSkor har skor i 42, men hur kul är det? Jag vill också kunna gå i Acnes pärlor eller någon annans snygga skor. Visst att jag är lång, men då kan ni väl åtminstonde göra ballerinor i 42 om det nu känns svårt att acceptera att en 180 cm kvinna går i 10 cm klackar!!
Tycker inte ni att alla borde ha rätt till ett par sjukt snygga skor?

Nej usch vad jag pratar ... glömde att säga att alla dessa pärlor finns att köpa på nelly.se


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0