Vad skulle en dag utan kaffe vara?


[Jag & Mamma Thailand 2011]
hallå! äntligen lite tid att andas. Det har varit en jobbig dag idag, först var det ju bara 4 timmars sömn om ens det. Sen bar det av till skolan för en lunch med tjejerna, TREVLIGT!! :) Sen var det uppsatsseminarium, pust. Det finns alltid något att jobba på självklart, men samtidigt kan allting alltid bli bättre.. I morgon är det dags för vår första intervju och jag är faktiskt lite nervös.. Men det skall gå bra, har suttit lite nu och förberett lite.. Och förestenn har jag äntligen WORD på min dator... Tack pappa! :) har ju haft word på skiva hur länge som helst, men eftersom jag saknar cd-rom i min dator har jag haft lite problem att installera det. Men som tur var finns det externa cd-rom enheter.. :) äntligen säger jag bara! Nu skall jag fika med pappa och jesper..


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0