snö? nej, dimma!


Visst ser det ut som det snör. Det gör det inte, det var dimma, men man såg den bara vid lyktstolparna tills jag då fick för mig att ta kort 1 & jäklar vad rädd jag blev när jag såg kortet. Det känns faktiskt lite obehagligt att man inte ens ser det i verkligheten men fastnar på bild. Jag var till och med tvungen att ta ett kort i en annan riktning bara för att se att det inte var något fel på kameran. Huuuh. Resten av vägen hem pratade Johan om spöken. elakt. men visst är det lite äckligt.


Kommentarer
Postat av: jea

Onekligen läskigt när saker fastnar på kort som man inte ser i verkligheten mitt framför en.

2010-05-19 @ 09:49:41
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0