Jag dog typ lite nu.

Mitt i städningen hittade jag en skiva med gamla bilder. Se och njut!


20 okt 2006 - Först jag och Jenka på väg till stan, under en väldigt tråkig busstur kan man ha roligt med kameran. Sen bar det av på någon fest, alla fall vad man kan tyda på bilderna.


22 okt 2006 - Vi är på väg till stan i Jenkas pappas bil! Jag dör typ av garv bara av att titta på bilderna, det var två minnesvärda dagar. HAHA. Med "hur fort kör jag" & "jag pissade på dom små jävlarna!!!!!"
(Jenka om jag skall ta bort någon säg till!)


30 okt 2006 - Det vanliga peace fotot! HAHA. Min hälsning under gymnasietiden.. HAHA


2 nov 2006 - HAHA, snyggt Amanda!! Undra vart vi är påväg nu?!


3 dec 2006 - Jag och bror! HAHA.
(& NEJ han är inte naken).


16 dec 2006 - poser no 1. HAHA


1 Jan 2007 - Vilka jäkla miner alltså!! HAHA!


20 jan 2007 - Jag & Marieh gjorde söder fin i håret! HAHA.


och som avslut blir det en bild ifrån 7 mars 2007.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0