Vilken dag.


Fredag & jag har kommit hem för andra gången. I morse var jag uppe och i skolan redan vid åtta, vi har hållit på med ABL. PUST! men mycket spännande. Sen bar det av till stan för att handla in lite grejer, fick hem "skönhetsprylar" & sen blev det muffinsformar & en muffinsplåt & så en ungnsform. Ja och sen lastade jag mig full med mat och begav mig hemåt. Hamnade i soffan med lite mackor och fil och kollade på Glamourama. Då ringde min mamma och skulle kolla vad jag gjorde, så då bestämde vi att jag skulle med henne på stan. AJAJ! haha.. Nej, men det var trevligt. och jag fick med mig en "kavaj" liknande tröja & ett armband från Vero Moda och så ett par jeansshorts från Lindex. Sen fick mamma hålla i mig så att jag inte skulle köpa mer grejer. HAHA. Hon är så himla söt, innan vi gick till lindex så sa jag att jag hade tänkt köpa jeansshortsen och när vi kom dit och upptäckte att ja, det bara fanns en storlek klar. och då sa hon: du måste köpa dem innan dem tar slut, för du vet allt tar slut jätte fort. HAHA. och sen när vi hamnade på Kappahl och jag hittade ett par armband då var hon helt plötsligt tvärtom. HAHAHA. Men mysigt var det även om det är stressigt. Nu skall jag plocka lite här hemma innan min finaste kommer hem. Då blir det tacolasange. MUMS :) Jag skall bara lyckas göra ostsås. hihi.. Sen skall jag försöka göra cupcakes. väldigt spännande.

/a.


Kommentarer
Postat av: J'licious

tjutju!

checka bloggen sweety's; JLlicious.blogg.se

(och missa inte vårat tjej-erbjudande)

2010-03-26 @ 21:15:32
URL: http://jllicious.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0