I wear this today.


Kofta - Gina Tricot : T-shirt - Lindex : Leggins - Vila : Halsduk - H&M

Nu har vi kollat fotboll, Sverige - Wales. Det var en vänskapsmatch, men det är ändå ganska skoj att kolla på, dock så fastnade jag i Elle, så jag såg inte alls så mycket av första halvlek. Var på stan förut idag och hittade en hel del som jag vill ha, men jag lyckades hålla i mina pengar. Måste tänka över mina köp noga nu, jag vill ju verkligen åka till Japan i Augusti och då får man dra ner på sina kostnader, vilket betyder mindre inköp av kläder. Nu skall jag krypa ner till min älskling och sova, i morgon kommer bli en hård dag så jag behöver verkligen min skönhetssömn.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0