Helgen.


Tudeloo!

Nu är det måndag igen, lite för fort denna gång. Helgen har gått som ett kanonskott förbi och det känns som man knappt hunnit andas. Nej, skämt o sido, den har faktiskt varit oerhört bra, även om det gick lite fort. Lördagen var ganska lugn på dagen, mest med tanke på att jag och älsklingen sov till två, då vi var uppe hela natten och kollade på den underbara finalen i curling. Sen blev det bara att kliva upp, se en film och sen var det dags att laga mat och sen bege sig til Susan. Där blev det bål och ja massa konstigt snack. Men sjukt skoj. HAHA. Sen Munken där det var massor av folk och vi bara tappade bort varandra hela tiden, men lite dans blev det. och helt klart en lyckad kväll, som avslutades med efterlängtade lökringar på Max. HAHA. Igår sov jag typ hela dagen också, sen låg jag och älsklingen i soffan och kollade film samt fem milen. Ingen produktiv dag med andra ord. Idag däremot har jag suttit och övat på fråga inför min intervju kl 14. USCH jag är verkligen nervös. Men det skall gå bra, känner mig alla fall förbered.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0