Vart är vår värld på väg?


Jag måste ju bara berätta något sjukt!
För ett tag sen var jag hemma hos föräldrarna och sen började mamma och jag diskutera vikt och grejer och så berättade hon att en tjej skall ha max 80 cm i midjan, annars räknas det som övervikt. Så vi tog fram måttbandet och gissa vad det visade när jag mätte min midja ... 81 cm. Och jag vet inte om man direkt kan påstå att jag är överviktig. Det är ju fan helt sjukt 80 cm och du är överviktig. Seriöst? Inte konstigt att tjejer slutar äta och blir jätte smala. Dock har jag inte hittat denna artikel man jag skall hem till mamma och läsa den och sen länkar jag den till bloggen. Kolla förestenn in Sizehero som kämpar emot size zero idealet


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0