My day.


åh, idag har varit en riktig semesterdag. Till frukost blev det ju som sagt att se en film och mysa under täcket. Sen la jag i färg i mitt hår och blev faktiskt himla nöjd, även om det fortfarande syns lite skilland mellan utväxten och de toppar som är helt svarta. Men mycket bättre blev det alla fall, nu är det bara att låte håret växa så att jag kan få klippa av de svarta topparna och få håret att bli ljusbrunt igen. Sen mötte jag Jenka och vi tog en sväng på stan, först blev det parfymjakt. Sen bar det av bort till söder för att lämna in min älsklings kavaj på kemtvätt. Men ja, det gjorde tydligen inte dem så vi fick gå hela vägen till hans jobb och lämna kavajen för att en kollega till honom skulle köra den till en annan kemtvätt. Sen gick jag och Jenka på inredningsfärd. Åh, jag älskar verkligen att planera hur mitt framtida boende skall se ut. :) Nu skall jag sätta igång ett avsnitt av The good Wife, sen är det dags att äta mat.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0