En kopp The, Två outfits & en nyhet.


Påväg mot landet. Thé är det bästa att ha med sig en tidig morgon på bussen. Muggtermosen är från Åhlens och inget jag rekommenderar att köpa då den läcker. Men den funkar ju absolut om man bara går med den i handen.


Så här såg jag ut i onsdags. T-shirt en present men jag tror den kommer från JC. Shorts & strumpbyxor BikBok. Öronhänge H&M, Armband.


Jag fick ett linne av mamma.


& såhär såg jag ut igår, en skjorta från H&M och leggins.

Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit på jobbet och kämpat. Det är ganska komiskt att allt svårt kommer när hon jag jobbar för gick på semester. Men ja, det går alltid att lösa som tur är. Sen somnade jag på bussen hem, fick nog inte tillräckligt med sömn i natt. Så det blir en lugn kväll, även om jag hade velat grilla. Men det får vänta tills nästa helg, då jag och älsklingen skall på minisemster.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0