Är jag grym eller vad!!

Genom att ta bort ordet "man" ur min uppsats lyckades jag få ner den 100 ord. Hur sjutton är det möjligt? Japp, det är bara att erkänna att jag är en grov missbrukare av ordet "man". Vilket jag ikväll fick höra inte skulle finnas i en uppsats, jag tackar för hjälpen.

Min kväll har för övrigt sett ut så här:
Det började på jobbet, med lite ost och kex. Plus att jag "vann" ett First Aid System. Välbehövligt tyckte jag och nog många fler med tanke på min förmåga att sitta på en pakethållare. HAHA. Sen bar det alla fall av ut på en cykeltur, gissa bildelar, bilmärken och bilslogans. Plus en rundvandrig för att svara på några frågor om ja, typ visby. HAHA. Till sist hamnade vi på Tott Hotell där vi fick testa att paddla kajak, detta i deras uppvärmda pool. HAHA. Men det var roligt och lite vingligt. Dock lyckades jag hålla mig borta från vattnet. YES. Sen blev det rundvandrig och vi hamnade i Sviten. Jäklar alltså, det utsikten skulle jag inte tacka nej till. Men 15 000 kr/natt. Inte riktigt i min budget om man säger så. Sen blev det alla fall mat och prat innan kvällen avslutades med en cykeltur hemåt.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0