Vårkänslor.

Nu har jag beställt en av de sex böckerna till Handelsrätten. De andra tänkte jag försöka hitta begangnade, annars kommer det bli enormt dyrt. Ska även försöka sälja lite av mina gamla böcker som jag knappt använt. Lägg ut annonser på internet och hålla tummarna på att de kan ge en lite inkomst. Sen är det dags att sätta i gång och söka jobb, det blir både lite kvällsjobb samt sommarjobb. Får hålla tummarna på att jag hittar något kvällsjobb så jag kan få lite extra pengar. Det behöver jag verkligen nu. Annars händer det inte så mycket idag, jag och älsklingen skall på en promenad som i det soliga vädret och sen skall jag nog försöka fixa lite här hemma. Som vanligt är det alltid något att plocka med. Helt otroligt. Jag önskar mig alla fall helt klart en diskmaskin. Det skulle underlätt så enormt mycket. Jag som verkligen hatar att diska. Men jaja. Det är sånt man får ta. Man får göra det roligt istället.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0