Underbara blåa himmel.

God morgon darlings!
Vaknade vid tolv, igen. Men eftersom vi somnade vid sex i morse så blev det inte så många timmars sömn trots allt. Vi fastnade i ett spel, där man vaknar upp i en hotellkorridor, utan något minne av vad som hänt dagen/kvällen innan och sen skall man lösa det. Jäkligt svårt i vissa delar. Men vi klarade det till slut.
Idag skall jag plugga och du menar jag verkligen SKALL! I morgon börjar allvaret igen och på torsdag är våran första tenta, så nu kommer det inte blir så mycket tid framför datorn, förens på lördagkväll då den andra tentan är gjord! Japp ni läste rätt! På lördagmorgon klockan 9:00 skall jag vara vaken och kanske till och med i skolan för att göra en tenta på 5 timmar. Men sen är det äntligen över med lördagsduggor och tentor på ett tag. Nu i vår blir det ingen distanskurs, vilket är himla skönt! Jag är mer en gå-på-lektionen-tjej, man lär sig mycket enklare då och så förstår man bättre när någon förklarar något i verkligheten istället för över mailen.
Dags att lösa uppgiften om lönesättning.

With Love
/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0