Typiskt tjejer.

Halloj!
Jag är vaken, efter mardrömmarna så ville jag bara inte somna om. Så nu tittar jag på Let's Dance och skall väl snart fixa något att äta.
Tror ni att det är ett politiskt drag av Gudrun att vara med i Let's Dance?

Måste ju berätta om igår hos Linus också, jag kanske inte sagt det men killarna är filmtokiga. Och igår satt de och diskuterade att det verkligen inte fanns något bra sätt att sortera sina filmer på. Dom hade testat allt från bokstavsordning, men det funkade inte för man måste tydligen ha uppföljarna efter den första filmen, och det samma gällde när man körde en sortering efter utsläppsår. Sen pratade de lite om Linus filmhylla och sen sa johan att vi faktiskt inte hade någon speciell ordning hemma och dum som jag är så säger jag: Jo, efter färg! Ja och självklart blev reaktionen: TYPISKT TJEJER!! Så det kommer jag väl antagligen få leva med ett tag nu. Men jag tyckte det var smart, det ser ju inte lika rörigt ut på hyllan.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0