Promenix.

Då är jag hemma igen. Det blev en promenad med Jenka. Vi hamnade på strandpromenaden. Men oboy och nappar. :) Pinsamt nog fick vi dock dricka den varma chokladen ur mina rosa plast vinglas. Så varenda jäkel som gick förbi trodde säkert att vi drack vin. Sen gav vi oss iväg uppåt, mot öster. Kollade lite på Åhlens, mest hårfärg och Parfym. Sen in på Vila lite snabbt och kolla på en jätte fin jacka som Jenka skall köpa. Sen tog hon bussen hem och jag promenerade. Nu skall jag sätta mig och beställa skolböcker, sen är det dags att göra lite vardagssysslor tills älsklingen kommer hem. Samt mat. Jag vet precis vad jag skall göra. Kom på en jätte smart grej. hehe. Men det är hemligt. För jag vet att älsklingen tittar in hit ibland.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0