olydig flicka.

Jag ska plugga. Men bara för att jag vet att jag egentligen inte behöver klara den här uppgiften så tilltalar den mig inte. Men jag ska. Det borde underlätta till tentan. Jag har ätit upp alla farmors kakor bara för att få i mig socker. och nu är johan arg. Han fick bara en. ops. Får baka nya till honom. Han sitter och spelar på xboxet idag igen, något konstigt spel. och jag tjuvtittar och försöker komma på ursäkter att inte läsa. Se bara nu, jag skriver ett inlägg i bloggen för att ha något annat att göra. Jag ville laga mat för en stund sen, men jag måste börja först. Tur att jag har min älskling som säger till mig att skärpa mig. Annars skulle nog inget bli gjort någonsin. åter till boken nu då ... annars blir det aldrig mat.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0