Kyla.



Promenad 50 min - CHECK!

Nu är jag hemma, fy vad kallt det är ute. Jag gjorde varmoboy och rostad macka med marmelad när jag kom hem för att värma mig. Underbart :) Nu tittar jag på One Tree Hill. Det tar en tillbaka i tiden ibland. Men framför allt gör helgen som kommer nu att minnen väcks. Det är nämligen Team Sportia Cup (eller som det hette förr OBS-cup). När vi satt och kollade fotboll hela natten. Sen somnade vi i gympasalen på madrasserna. Galet roligt hade vi, även om vi kanske inte alls såg så mycket fotboll som själv planen var. Ibland önskar man att man var tillbaka i den tiden, speciellt med Marieh och Jenka. Vilka galna minnen vi har :)
I miss you girls.

/a.


Kommentarer
Postat av: jasmine

fin blogg :]

allt bra?

2010-01-27 @ 17:04:36
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Postat av: jenka

saknar den tiden jag med!!!

2010-01-27 @ 20:19:33

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0