Kallt.


(inte från idag, som ni kanske förstår. Tog det sommaren 2007)

GE MIG VÄRME!!
Jag är sviiiiiinkaaaaall.
Har promenerat med Jenka i typ en timme, runt på Visbys gator.
mysigt men kallt.
sen mötte vi upp A på hans jobb och då skulle Lisse gå hem också, så då fick jag sällskap.
Så nu sitter jag här i min kalla soffa och längtar efter en kopp thé.
Men först blir det mat a la Amanda:
Köttbullar och Makaroner med Currysås.
GOTT!
Fast det är ju egentligen Johan som lärt mig, eftersom jag tyckte han typ dum i huvudet första gången han föreslog det. FÖRLÅT ÄLSKLING! Men alla fall är det super gott. Så det skall jag fixa medan älsklingen spelar tv-spel och försöker piggna till lite efter jobbet.

/a.


Kommentarer
Postat av: ALFAHANNA

Var är fotografiet taget?

2010-01-11 @ 23:35:46
URL: http://alfahanna.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0