I see you.

Nu har jag suttit här alldeles för länge. Jag börjar bli hungrig, så jag skall väl göra något lätt mellanmål så att jag kan äta lite i tid sen. Innan klockan sex, skall ju tydligen vara bäst att äta. Så ikväll blir det så. Johan kommer äta på jobbet eftersom han är där till åtta. Jag har suttit och letat presenter till min bror. Han fyller tretton. Kan ni tänka er Jesper! Tretton år?! Gud jag börjar få panik. Jag är gammal. Men alla fall kan jag inte komma på något smart till honom, får väl ringa och prata med mamma och se om hon har förslag. Antagligen lär hon säger köp strumpor eller kalsonger. suck.
Kanske skall prata med patrik och se om han har något förslag.
Antagligen inte, men man kan ju hoppas.
Varför måste det vara så svårt att köpa presenter?
Jag behöver inspiration.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0