Ge mig sommar & syster. Me miss you.


Nu är det strax dags att krypa i koj.
Väntar på badrummet.
Johan börjar jobba i morgon igen och jag skall försöka komma in de gamla samt några nya vanor!
Har planerat att komma ur sängen till senaste tio och starta dagen med en promenix.
Kan nog vara skönt, så man blir lite pigg. synd bara att min älskade ipod är borta. :(
Så det blir att ta mobilen och hålla tummarna att Wisby FM fortfarande rullar! PLEASE!
Skall gå förbi Coop och hämta mina skor också. Jag är så nyfiken, håll tummarna för att de passar.
Sen skall jag börja gå igenom anteckningarna inför MFS tentan.
& plugga, plugga, plugga!
Tills det sitter så stenhårt att jag aldrig någonsin glömmer det.
Sen blir det nog att senda ett mess till flicksen och se när vi skall se och fixa den sista utmaningen i MFS-kursen.

God natt Darlings!!

/a.


Kommentarer
Postat av: Marieh

Me miss you too sis!

2010-01-12 @ 11:52:53
URL: http://marieh.bloggspace.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0