Darling.


God morgon/middag!


Jag har haft en lugn morgon. Vaknade runt nio av att Johans chef ringde och sa att han skulle börja vid elva istället. Så vi låg kvar och kramades och sov. Och när han skulle gå så gick jag upp och hoppade i duschen. Jag är faktiskt pigg idag, vi somnade innan tolv igår, vilket är en chock! HAHA. Så till frukosten så tände jag ett ljus och satt på filmen darling. Svensk film. Bra faktiskt, men jag tyckte så synd om alla hela tiden. Idag skall jag få lite saker gjort har jag tänkt. En städdag helt enkelt. fast ändå ta det lugnt. Det blir väl att dra igång party musiken och dansa runt lite. Johan kommer inte hem förens halv nio ikväll. Lite tråkigt faktiskt. Jag får äta kvällsmat själv. det är inte så ofta man gör det. Nu skall jag läsa Mer Smak och se om man kan hitta några intressanta recept att testa.

/a.

Kommentarer
Postat av: jeffry

Hallå!! sen när ja börjar plugga på riktigt (på måndag) då kan vi äta ihop om johan o alex jobbar sent, fett bra!! eller så kan du komma över är äta mat med oss. de är väl smart?? =)

2010-01-18 @ 15:24:15

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0