Bara en sak i mitt huvud just nu.

Då har jag äntligen fått tid att sätta mig framför datorn. Har suttit djup försjunken i mina anteckningar till marknadsförings tentan på torsdag. Och det är väl så jag kommer spendera min morgondag också. Känns faktiskt ganska bra redan, men man ska som sagt inte hurra i förväg. Man vet ju aldrig hur det är med tentor. Nu skall jag försöka rensa hjärna och få en sova en stund innan jag skall upp och plugga igen. Kom inte ur sängen förens tolv i morse, inte alls bra! Men min kropp klarade inte att ta sig någonstans, träningsverken var enormt plus lite annan smärta som inte gjorde saken bättre. Egentligen borde jag försöka träna bort min träningsverk, men jag vet inte om jag vågar reskera att kanske få en värre träningsverk tills på torsdag, då jag verkligen måste ta mig ur sängen!

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0