This is love calling.


Stackars grannar, jag hoppar runt här som en galning i någon som liknar dans till TobyMac. Jag har fixat våran garderob plockat bort lite av mina kläder, min garderob är typ överfull, men jag vill verkligen inte kasta något. Men nu är alla fall alla kläder rena och hänger fint i garderoben. Nu skall jag försöka göra lite mat, blir nog falukorv och makaroner, lite enkelt sådär. Ska fixa matlåda och sånt. Sen skall jag ta tag i köket och diska lite, plus damma av bänkarna och så. vara duktig för en gångs skull.
Sen måste jag ta tag i min läsning. Avtalsrätten är sista lektionen nästa vecka och då borde jag egentligen ha kommit igenom de tre böckerna. Men det skall nog gå bra. Det är ju så himla intressant. Blir nog några kvällar med läsning sen är jag i kapp. :)
Nu skall jag se om jag kan lyckas få tag på min bror.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0