Shopping.

Två par nya jeans & en t-shirt - CHECK!

Hemkommen från staden och skolan.
Skolan var sådär, vi hade en genomgång på en uppgift, men jag var mest irriterad. Han gör ju aldrig som han säger tidigare tycker jag. Bara byter åsikt hela tiden, vilket jag börjar bli riktigt trött på nu. Sen skulle vi visst lämna in uppgiften också, och det talar han om på lektionen?! Visst liksom. Hej jag har ett enormt nerkladdat papper, vill du ha det? Skulle inte tro det va. SUCK. Sen blev en sväng på stan, hade hittat ett par sjukt snygga jeans på Åhlens igår, men när jag provade dem idag var det jätte konstiga i grenen, så det fick stanna kvar i affären medan jag gick vidare. Hittade två par nya jeans och en t-shirt på Lindex, bra pris och sköna modeller så det var lika bra att passa på. Nu skall jag äta något innan jag dör av hunger.

/a.


Kommentarer
Postat av: Julia W

Va bra att du fick nya jeans som du verkligen behövde =D

2010-02-18 @ 18:32:56

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0