Sunday evening.


Hallå hallå!
Här sitter jag i soffan och myser med filten, Johan och Pierre sitter och kollar på stand-up och ligger nästan dubbelvikta i soffan och skrattar. Själv har jag suttit och kollat lite recept och skrivit ner några som jag skall spara efter ett lyckat försök. hehe. I morgon är det dags att gå tillbaka i verkligheten igen, vi skall skriva på våran gruppuppsats hela dagen. Kan bli intressant. Hoppas bara det blir lite fint väder så man får lite energi. Jag skall även börja med att träna denna vecka. kan bli väldigt intressant att se om jag lyckas. Mamma skall boka in mig på vårruset. Så ja, det är verkligen dags att börja ut och motionera nu. PUST. Kanske skall smitta upp med finaste i morgon och gå en härlig morgonpromenad. Kan bli spännande, men jag tror att det kan behövas.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0