In the dark.


God morgon vänner
eller ja God middag kanske jag skall säga!
Det finns nog verkligen inte många fördelar med att ha mörkerrullgardin förutom att det blir mörkt. Man lurar ju verkligen hjärnan till att klockan är något helt annat. Vilket börjar bli lite jobbigt. Jag vaknar klockan tolv alla dagar när inte jag ställt klockan, bara för att jag tror att klockan är typ sju och ligger och somnar om hela tiden. Nu är jag alla fall uppe och har fått i mig lite middag, det blev advokado, räckor och någon mjukost. haha. Sjukt gott måste jag säga.. Nu skall jag sätta igång med pluggandet för ikväll skall vi hem till Erica för att se fotboll.

/a.


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

va sööt!

2010-04-11 @ 05:13:21
URL: http://www.kakhusets.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0