Stjärnklart.


Hallå hallå!

Jag har satt på julmusik på högsta volym medan jag står i köket och diskar lite. Johan jobbar över idag så han kommer antagligen komma hem sent. Vilket betyder mycket julmusik ikväll! Jag börjar bli lite irriterad på reklamen på spotify, dom har ju världens längsta reklam nu, plus att den brukar hacka sig och vara tyst i typ en minut innan musiken kommer igång igen. Alla fall på Fredag ser det ut som jag och Jenka skall ha mys, vin & ost/kex kväll. Det var super längesen vi sågs nu så jag hoppas att det bli av. Skall dock försöka hinna färga håret innan hon kommer, får se hur det går. HAHA. I morgon hoppas jag att jag kommer få en del gjort, det blir antagligen ingen skola, så jag skall skriva en opponering på typ 800 ord och sen blir det att städa dator/gästrummet så det också blir lite jul fint. Nej, nog med babbel dags att återgå.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0