Julstämning.

Det blev sen mat idag igen, men jag tänkte att det inte gjorde något eftersom Johan ändå slutar vid sju, så vi lär inte äta middag förens nio. Jag har tvättid från sex så fram tills dess skall jag koncentrera mig på skolarbete och efter det så skall jag börja små plocka i lägenheten medan tvättmaskinerna snurrar. Det är mycket som skall tvättas idag så jag hoppas verkligen att jag hinner med allt.
Snacka om att snön gör så man känner värsta julkänslan. Gick och sjöng "Hej mitt vinterland" hela morgonen och Johan blev nog lite irriterad. HAHA. Fast då är han bara söjt så det gör inte så mycket. Jag har även postat julkorten idag, så jag hoppas att de kommer att hitta till alla lådor innan jul. Mamma tyckte jag var onödig, men det är ju liksom en del av hela grejen, plus att det är kul att få lite kort också. Vi har redan fått ett faktiskt, från Farmor och Farfar.

/ace.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0