Godkänt.

Äntligen hemma efter en lång dag. Nu sitter jag med hårfärgen i håret och bara hoppas att det skall bli bra. Dagen slutade alla fall bra, våran redovisning blev godkänd vilket känns skönt. Så nu har jag bra tentan kvar efter jul sen är denna kurs avklarad, jobbigt att jag måste vänta så länge dock, men det ger mig ju bara mer tid till att plugga. toppen. Gick alla fall en sväng på stan med Susan och Jenka innan Susan skulle med båten, sen fixade jag och jenka grejer till kvällen, vin, ost och lite kex. Smaskigt. Nu skall jag vara duktig och plocka lite här hemma innan det är dags att hoppa i duschen och skölja ur färgen. Sen skall det bli slingor också. Håll tummarna för att det blir bra!

/ace.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0